BaşarıLıyım GaLiBa :D

2011-03-01 17:32:00

bu aralar blogcu'da olmayan insanlardan (kardeşlerden :D) yorumlar geliyor :) Ve beni o kadar mutlu ediyorlar kii... :) ONLARA BURDAN KOCAMAN ÖPÜCÜKLER :D XOX ama Lütfen adınızı veya takma adınızı yorum yaparken yazın ki bende sizi tanıyayım yazılarımda teşekkür etmek için adınızı (takma adınızı) kullanayım... Blogumun çok güzel ve başarılı olduğunu,böyle Devam etmemi söylüyorlar :)) ÇOOK tşk ederim SİZ HARİKASINIZ!!! Devamı

beni sevenler BEĞEN'e TIIIKKKK :D

2011-02-16 21:29:00

SLMM!!!  nasılsınız?? Ben çok mutluyum bugün okul süper eğlenceliydi koptuk resmen XD ve birde şu var: Sanırım blogcu'da düşmanlarım var! yani biliyorum çok saçma bi düşünce ama... Ve şimdiden editörümün yazdığı yazılar alıntı yapılıyor!! hemde kaynak  belirtmeden!! ben o kişiyi uyardım... VE BANA İNANAN İNANIR! ONU ARKADAŞIM YAZDI MELİSA (EDİTÖR YAPTIM KENDİSİNİ :)!!! LÜTFEN ALINTI YAPARKEN KAYNAK BELİRTİN!! ÖYLE ARALARA KENDİNİZDEN BİRŞEY EKLEMEKLE ALINTI YAPMAMIŞ OLMUYOSUNUZ!! BİR SİTEDEN ALSAYDIM BİRŞEY DEMEZDİM!!! Neyse beni sevenler BEĞEN'e TIIIKKKK :D Devamı

YYAAA BLOGCU TATİLLERDE DAHA SIKICI!!

2011-02-05 12:58:00

  YYAAA BLOGCU TATİLLERDE DAHA SIKICI!! tatillerde daha cıvıl cıvıl olması gerekirken!!! şuan bi ben mi açığım??? ONLİNE OLANLAR BEĞENSİN!!!!!!! Devamı

Ne??

2011-01-25 21:07:00

neden böyle bişey söylediğini anlayamadım :S sen sevmiyor olabilirsin ! :S Devamı